Vanliga frågor

Vårt mål är alltid 100% nöjda kunder - Är du nöjd så återkommer du till oss och vi är kända för vår goda service, kunnande och enorma sportfiskesortiment. Alla antällda på företaget har sportfiske som största intresse och vi sätter sortimentet utefter vad vi själva vill använda för prylar. Hos oss hittar du enbart produkter vi kan stå för och vi jobbar bara med bra varumärken.

För snabbast hjälp: använd vår chat - där kan du få hjälp direkt av en chatbot eller bli kopplad direkt till vår kundservice.
Vår chatbot är bra på att hitta svar på de vanligaste frågorna vi får angående leveranstid, var ditt paket är, hur returer fungerar och så vidare!

Frågor om produkter, t ex "vilken jiggskalle ska jag använda" eller "vilket bete är bäst för gäddfiske på hösten" och liknande är vår kundtjänst bäst på att svara på! De olika sätten att nå kundservice på hittar du på Kundservice-sidan.

De vanligaste frågorna

Leveranstider Returer Öppettider Paket / Spårning Butik Hornsgatan Click & Collect

Vi har även samlat fler frågor och svar här: https://support.sportfiskeprylar.se/hc/sv

English
Can I order outside of Sweden?
Yes! Please use our international site: sportfishtackle.com